NŐI ÖNISMERET, AZ ERŐ BENNED SZÜLETIK MEG!

NŐI ÖNISMERET, AZ ERŐ BENNED SZÜLETIK MEG!

HA NEM MŰKÖDIK A VONZÁS TÖRVÉNYE…

2022. szeptember 16. - Ny. Era

 

Ma egy olyan gondolatot hoztam nektek, amit sokáig nehéz volt megértenem és hatékonyan alkalmaznom. A vonzás törvényével kapcsolatos téves nézetekről lesz szó.

 

Sokan eredményesen alkalmazzák, de mi a helyzet, amikor neked nem működik?

 

439_bejegyzes_munka_62.png

 

Az önismereti utam során szépen elsajátítottam az elméleti tudnivalókat, miszerint ami belül vagyok, az tükröződik ki minden esetben a külvilágomba is. Mindig azt fogom megkapni, amivel érzelmileg egy rezgésszinten vagyok.

Ez így szép és jó, de ott kezdődtek a problémák amikor a gyakorlatba alkalmazni akartam. Mindent úgy csináltam, ahogyan kell, vizualizáltam, hittem benne amit szeretnék stb. De aztán nem olyan módon történt meg és érkezett az életembe, ahogyan én elképzeltem és akartam. Jöttek a kérdéseim, miért nem működnek az elvek? Mit csinálok rosszul?

 

Természetesen a vonzás törvénye tökéletesen hatékony.

Én ekkor még azzal nem voltam tisztában, hogy nem azt kapom meg, amit kérek, hanem amire valójában szükségem van. Ezt pedig úgy kell érteni, hogy ha rosszabbat, vagy kevesebbet is kapok, mint amit kértem, akkor is az úgy van jól. Miért? Mert az Univerzum tudja, hogy nekem az adott helyzetben mi a legjobb segítség hosszútávon a fejlődésem és a céljaim szempontjából. Ha rögtön készen megkapnám a megoldást, nem lenne értéke. Ehelyett a lehetőséget nyújtja és nekem magamnak kell a következő célért megdolgoznom.

 

Ez a felismerés megváltoztatta az életemet, mert ahelyett, hogy csüggedtem volna, amikor nem úgy alakultak a dolgok, ahogyan vártam, képes voltam már a mögöttes értéket nézni. Mindig felteszem magamnak a kérdést, hogy ebből a másik helyzetből mit tanulhatok, mit lehet kihozni.

 

blog_4_bej.png

 

Miért nem azt kapom meg, amit kértem?

Mert még nem tartok ott, nem állok rá készen legbelül. Van még bennem a vágyott dologgal kapcsolatban ellenállás, amin dolgoznom kell.

 

Ha ilyen megközelítésben vizsgálod meg életed történéseit mindig megtalálod a megfelelő választ!

 

Te mit tapasztaltál ezzel kapcsolatban, írd meg hozzászólásban.

 

Ny. Era

 

Napi motiváló, önismereti bejegyzésekért kövess instagramon:

https://www.instagram.com/nyera_victory/?hl=hu

A bejegyzés trackback címe:

https://nyera-victory.blog.hu/api/trackback/id/tr6117933023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása